FAQ

Veel gestelde vragen

frequently asked questions

Hoe kan ik in de webshop betalen?

In de webshop kan alleen betaald worden met iDeal. Je kiest in de betaal functie voor je eigen bank en rekent met Internet bankieren gelijk af.
We hebben geen andere betaalmethodes als keuze omdat we graag willen dat de webshop niet te duur wordt: voor andere betaal methodes zijn de kosten per transactie voor ons niet gunstig en zouden we de prijzen moeten verhogen om dat toch aan te bieden. We kiezen ervoor om dat niet te doen.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Wij doen er veel aan om jouw persoonlijke gegevens op de website veilig te houden. Zo hebben we ee veilige SSL verbinding (die je herkent aan het slotje in de adresbalk van je browser en de URl die begint met HTTPS://), maar we doen er nog meer aan. Als je een persoonlijk account aanmaakt op deze website dan genereren wij zelf eerst een veilig wachtwoord. Verder slaan we alleen de benodigde gegevens op die we gebruiken om jouw te informeren of om je bestelling af te leveren.
Een en ander staat in onze privacy verklaring uitgelegd.

Hoe kan ik me inschrijven? [scoutingsdag]

Tussen 28 februari en 15 april kan je je inschrijven voor de scoutingsdag 2019 via de webwinkelproducten die onderaan het reglement staan. Op die pagina staat nog veel meer belangrijke informatie, we raden je aan het nauwkeurig te lezen, voordat je een inschrijving doet.

Mijn paard is geblesseerd, en ik ben ingeschreven, wat nu? [scoutingsdag]

In het reglement staat dat je als je bent ingeschreven en onverhoopt een geblesseerd paard hebt, je een reserve paard, of pony kan inzetten, mocht je daarover kunnen beschikken. Neem daarvoor contact op.

Ik ben ingeschreven, maar kan plotseling toch niet. Wat moet ik doen? [scoutingsdag]

Meld je af door contact op te nemen.
Na sluiting van de inschrijving blijft het startgeld verschuldigd. Meer informatie vindt je in het reglement.

Er staat alleen inschrijving voor wachtlijst? [scoutingsdag]

Als alle plaatsen bezet zijn verdwijnt het inschrijvingsproduct uit de webwinkel en komt een wachtlijstproduct ervoor in de plaats. Je kan je gratis opgeven voor de wachtlijst, door deze in de winkelmand te doen en je gegevens in te vullen.

De bevestigingsmail komt niet aan. Wat moet ik doen?

Als je iets bestelt in de webshop krijg je een e-mail op het adres dat je hebt opgegeven. Het kan zijn dat de mail in jouw spambox beland, of dat je je e-mailadres verkeerd hebt gespeld. Er zijn nog meer oorzaken mogelijk. Neem bij twijfel contact op met de webmaster.

Ik heb een klacht. Bij wie moet ik zijn?

In onze algemene voorwaarden staat dat je met klachten je kan richten tot de teammanager van Bavaria 0.0 Eventingteam. Als je klacht meer van technische aard is en betrekking heeft op de website en functies daarvan dan kan je mailen met de webmaster.

Hoe kan ik aan een ticket voor het Eventingfeest 2018 komen? [eventingfeest]

Je kan via deze website een ticket kopen in de webshop (t/m 10 december 2018). Je rekent gelijk af met iDeal en ontvangt bij succes een mail met een PDF als bijlage.  Dat is de factuur en tevens je entree bewijs.

Ik ben nog geen 18 mag ik op het feest komen? [eventingfeest]

Ja, ook als je jonger dan 18 bent mag je komen. Je koopt dan een ticket van <18 in de webshop.

Ik ontving een PDF factuur. Is dat mijn entreebewijs? [eventingfeest]

Ja, de bevestigingsmail van de webshop bevat een bijlage. Dit is je entreebewijs. Je kan hem uitprinten of op je telefoon meenemen naar de avond zelf. We willen hem daar wel graag even zien als bewijs van je bestelling.